Робота творчої групи
«Салон педагогічних інновацій»
Проблема: «Вивчення основних концептуальних положень SТRЕАМ-освіти дошкільників як нового інтеграційного підходу до розвитку, виховання й навчання дітей дошкільного віку».
Мета: сприяння оновленню освітньо-виховного процесу через використання інноваційних підходів до розкриття творчих здібностей дитини через впровадження в практику роботи альтернативної програми формування культури інженерного мислення в дошкільників «STREAM-освіта», або «Стежинка у Всесвіт»
Очікувані результати: Впровадження в практику роботи блоково-тематичного планування освітньої діяльності з дітьми дошкільного віку за альтернативною програмою формування культури інженерного мислення в дошкільників«STREAM-освіта", створення у закладі STREAM- лабораторії «Ерудит»
Склад творчої групи: вихователь – методист Ізвєкова Н.В.. (керівник творчої групи).
Вихователі: Цехмістренко ІЄ., Гавриш Н.Є, Ходзіцька Г.В., Руренко Н.В., Кущова А.А., музичний керівник Галіч Т.В.
План роботи
Вересень 2022 р.
Засідання дискусійного клубу.
1. Обговорення підготовки до процесу впровадження в практику роботи альтернативної програми формування культури інженерного мислення в дошкільників «STREAM-освіта», або «Стежинка у Всесвіт».
2. Обміркування шляхів вирішення проблеми.
3. Висловлення міркувань щодо форми представлення.
4. Обговорення і схвалення плану роботи на 2022-2023 н.р.
Розподіл обов’язків.
Жовтень, листопад, травень. (щовівторка)
Інформаційно-просвітницька робота
1. Проблема самоосвіти:
професійний розвиток педагогічних кадрів як засіб підвищення якості і інформаційно-методичного забезпечення освітньо процесу з питань творчо-розвиваючого та креативного розвитку дитини.
2. Оновити картотеку методичних матеріалів та тематичних статей “STREAM – освіта як новий інтегрований підхід до навчання та виховання дітей дошкільного віку».
3. Методично-педагогічний портфель напрацювань «Теоретичний аспект STREAM освіти».
Грудень
Дослідницько-аналітична робота
Все для навчання від «А» до «Я»
1. Розробка системи дидактичних ігор.
2. Розробка конспектів інтегрованих занять
Лютий
Науково-методичний семінар:
«STREAM - освіта – новий інтеграцій-ний підхід до розвитку, виховання й навчання дітей»:
Теоретична частина:
-Методологічні засади альтернативної програми «STREAM –освіта, або Стежинки у Всесвіт»;
-Методичні засади; альтернативної програми «STREAM –освіта, або Стежинки у Всесвіт».
Практична частина:
-Як облаштувати «STREAM - середовище, яке виховує дослідників (пропозиції, обмін думками, створення макетів, моделей)
-Поєднання живопису, літератури, музики для пізнання довкілля.
Мета: проаналізувати з педагогами період роботи творчої групи від початку до кінця. Поширення та пропаганда напрацьованого досвіду, демонстрування його загалу педагогів; консультування педагогів під час підготовки й проведення різних форм роботи.
Надати можливість оцінити свою діяльність, проаналізувати успіхи і невдачі. З робити психологічну характеристику власного особистісного розвитку, усвідомлено відноситись до цього досвіду і самоаналізу. Відібрати для подальшої роботи ті педагогічні технології, методи й прийоми, які дали найкращі результати.
Березень
Педагогічна майстерня (семінар):
«Природничо – наукова освіта дошкільників та формування здоров’язбережувальної компетентності на зимовій прогулянці» (STREAM –освіта, обмінюємось досвідом роботи, презентація творчих доробків).
Квітень
Ярмарок педагогічних напрацювань:«Знайомство із блоково-тематичним плануванням освітньої діяльності з дітьми дошкільного віку за альтер-нативною програмою формування культури інженерного мислення в дошкільників “STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт»
Травень
“STREAM-освіта в дії» - презентація “STREAM-лабораторії «Ерудит» у Катеринопільському ЗДО «Казка»
Коментарi