Demo text

Робота творчої групи

«Салон педагогічних інновацій»

Проблема: «Вивчення основних концептуальних положень SТRЕАМ-освіти дошкільників як нового інтеграційного підходу до розвитку, виховання й навчання дітей дошкільного віку».

Мета: сприяння оновленню освітньо-виховного процесу через використання інноваційних підходів до розкриття творчих здібностей дитини через впровадження в практику роботи альтернативної програми формування культури інженерного мислення в дошкільників «STREAM-освіта», або «Стежинка у Всесвіт»

Очікувані результати: Впровадження в практику роботи блоково-тематичного планування освітньої діяльності з дітьми дошкільного віку за альтернативною програмою формування культури інженерного мислення в дошкільників«STREAM-освіта", створення у закладі STREAM- лабораторії «Ерудит»

Склад творчої групи: вихователь – методист Ізвєкова Н.В.. (керівник творчої групи).
Вихователі: Цехмістренко ІЄ., Гавриш Н.Є, Ходзіцька Г.В., Руренко Н.В., Кущова А.А., музичний керівник Галіч Т.В.

План роботи

Вересень 2022 р.

Засідання дискусійного клубу.

1. Обговорення підготовки до процесу впровадження в практику роботи альтернативної програми формування культури інженерного мислення в дошкільників «STREAM-освіта», або «Стежинка у Всесвіт».

2. Обміркування шляхів вирішення проблеми.

3. Висловлення міркувань щодо форми представлення.

4. Обговорення і схвалення плану роботи на 2022-2023 н.р.

Розподіл обов’язків.

Жовтень, листопад, травень. (щовівторка)

Інформаційно-просвітницька робота

1. Проблема самоосвіти:

професійний розвиток педагогічних кадрів як засіб підвищення якості і інформаційно-методичного забезпечення освітньо процесу з питань творчо-розвиваючого та креативного розвитку дитини.

2. Оновити картотеку методичних матеріалів та тематичних статей “STREAM – освіта як новий інтегрований підхід до навчання та виховання дітей дошкільного віку».

3. Методично-педагогічний портфель напрацювань «Теоретичний аспект STREAM освіти».

Грудень

Дослідницько-аналітична робота

Все для навчання від «А» до «Я»

1. Розробка системи дидактичних ігор.

2. Розробка конспектів інтегрованих занять

Лютий

Науково-методичний семінар:

«STREAM - освіта – новий інтеграцій-ний підхід до розвитку, виховання й навчання дітей»:

Теоретична частина:

-Методологічні засади альтернативної програми «STREAM –освіта, або Стежинки у Всесвіт»;

-Методичні засади; альтернативної програми «STREAM –освіта, або Стежинки у Всесвіт».

Практична частина:

-Як облаштувати «STREAM - середовище, яке виховує дослідників (пропозиції, обмін думками, створення макетів, моделей)

-Поєднання живопису, літератури, музики для пізнання довкілля.

Мета: проаналізувати з педагогами період роботи творчої групи від початку до кінця. Поширення та пропаганда напрацьованого досвіду, демонстрування його загалу педагогів; консультування педагогів під час підготовки й проведення різних форм роботи.

Надати можливість оцінити свою діяльність, проаналізувати успіхи і невдачі. З робити психологічну характеристику власного особистісного розвитку, усвідомлено відноситись до цього досвіду і самоаналізу. Відібрати для подальшої роботи ті педагогічні технології, методи й прийоми, які дали найкращі результати.

Березень

Педагогічна майстерня (семінар):

«Природничо – наукова освіта дошкільників та формування здоров’язбережувальної компетентності на зимовій прогулянці» (STREAM –освіта, обмінюємось досвідом роботи, презентація творчих доробків).

Квітень

Ярмарок педагогічних напрацювань:«Знайомство із блоково-тематичним плануванням освітньої діяльності з дітьми дошкільного віку за альтер-нативною програмою формування культури інженерного мислення в дошкільників “STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт»

Травень

“STREAM-освіта в дії» - презентація “STREAM-лабораторії «Ерудит» у Катеринопільському ЗДО «Казка»

Кiлькiсть переглядiв: 44

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.