Калинопільський заклад дошкільної освіти (ясла – садок) „Казка” Калинопільської селищної ради Черкаської області знаходиться за адресою: 20500, смт. Калинопіль, вул. Павла Захарова, 11.
На 2024 - 2025 навчальний рік укомплектовано 3 групи:
- 1 група раннього віку;
- 2 групи дошкільного віку.
У 2024 / 2025 навчальному році Калинопільський заклад ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ясла-садок) "Казка" планує свою роботу згідно з вимогами освітньої Програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина».
Педагогічний колектив спрямовує свою діяльність на формування інноваційної культури педагога як важливого чинника забезпечення якісної освіти, реалізації державних освітніх ініціатив, творчого та гармонійного розвитку особистості дошкільника.
Виходячи з аналізу освітньої і методичної роботи у 2023 - 2024 навчальному році, реалізуючи державну політику в галузі освіти, враховуючи досягнення і перспективи розвитку дошкілля Катеринопільськоі громади педагогічний колектив ЗДО «Казка» визначає такі пріоритетні завдання освітньо – виховної роботи на 2024 – 2025 навчальний рік:
1.Оптимізувати роботу закладу дошкільної освіти по створенню й підтримці сучасного інклюзивного освітнього простору, сприятливого для гармонійного розвитку особистості дошкільника та реалізації індивідуальних творчих потреб кожної дитини.
2.Удосконалення системи роботи по запровадженню напрямів SТRЕАМ - освіти дошкільників.
3. Продовжити діяльність педагогів щодо використання в освітньому процесі усної народної творчості як складової національно-патріотичного виховання дошкільників.
Пріоритетними напрямками роботи закладу є:
- створення розвивального життєвого простору, найсприятливішого для гармонійного і різнобічного розвитку, системного виховання і навчання дітей в ранній та дошкільний період;
- осучаснення та гуманізація педагогічного процесу на основі особистісно-орієнтованої моделі виховання і навчання, впровадження нових форм діяльності дошкільного навчального закладу в умовах модернізації дошкільної освіти;
- впровадження передових педагогічних ідей, розробок, новітніх технологій, що сприяють ефективному розвитку пізнавальних здібностей малюків в різних видах дитячої діяльності;
- формування життєвої компетентності малюків за освітніми лініями «Особистість дитини», «Дитина в соціумі», «Дитина в природному довкіллі», «Дитина в світі культури», «Гра дитини», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», «Мовлення дитини»;
- охорона життя і здоров’я дітей, оновлення та удосконалення форм, змісту, методів фізкультурно-оздоровчої роботи і шляхів формування у дошкільників ціннісного ставлення до власного здоров’я;
- оновлення стратегії і тактики взаємодії педагогів з батьками.
В закладі дошкільної освіти достатньо уваги приділяється якості й ефективності надання освітніх послуг. Організовуючи освітній процес, педагоги закладу дотримуються встановлених правил:
Ніколи не давати дитині те, про що вона може дізнатися сама.
Ставитись до дитини з повагою та інтересом, враховуючи її можливості та здібності.
Активізувати внутрішні ресурси своїх вихованців, виявляючи їхній інтелектуально-вольовий і моральний потенціал.
Брати емоційну участь у стосунках з дитиною, розуміти її думки, інтереси, почуття, вчинки.
Враховувати принцип природовідповідності.
Вбачати у дітях однодумців і партнерів.
В Калинопільському закладі дошкільної освіти "Казка" використовуються різні форми організації дітей:
спеціально-організована навчальна;
ігрова діяльність;
трудова діяльність;
пізнавальна діяльність;
комунікативна діяльність;
рухова діяльність;
свята та розваги;
самостійна діяльність
освітній процес у дитсадку — то стрижень, навколо якого відбувається перебіг життя дітей та дорослих.
Розуміти дитину — це велике педагогічне мистецтво. ...там де немає цього мистецтва, немає і не може бути виховання- зауважував В.О.Сухомлинський.
Прагнення йти в ногу з часом налаштовує педагогів на постійний пошук нового.
У творчому пошуку педагоги закладу зупинились на впровадженні системи інтегрованої світи, тому що вона функціонує на основі інноваційної педагогічної технології, об'єднуючи в єдине ціле весь процес навчання, виховання та розвитку дітей дошкільного віку й спрямована на досягнення гарантованих, передбачуваних педагогічних результатів високої якості за короткий (порівняно з традиційними технологіями) час.
З позицій особистісно орієнтованого підходу до дітей метою роботи педагогів є:
обов'язкова варіативність змісту, форм і методів засвоєння дітьми знань з правом кожної дитини самій вибирати варіанти, найбільш привабливі для неї; добір таких проблем і тем для пізнання, які мають як особисту, так і суспільну спрямованість.
Формування в дошкільнят основ світогляду, цілісного бачення навколишнього світу і самих себе, свого місця та ролі в природі та суспільстві, всебічний розвиток і виховання особистості дитини задля правильного орієнтування в об'єктивній дійсності та подальшої успішної діяльності в ній — головна мета педагогів ДНЗ. У процесі становлення цілісних, чітких поглядів на світ і на себе діти починають поступово розуміти, якими вони хочуть і мають бути, в них виробляються певна система вартостей і власна життєва позиція.
Коментарi